środa, 20 kwietnia 2011

Avon

Od baaardzo, baaardzo dawna jestem konsultantką Avon(najpierw była nią moja mama).
Od niedawna natomiast jestem Liderem Sprzedaży. A polega to na tym, że tworzę własny zespół konsultantek, pomagam, rozwiewam wątpliwości, a przede wszystkim zachęcam nowe osoby do współpracy. 

Na prawdę nie ma tutaj żadnych haczyków. Chcesz - zamawiasz, nie chcesz - nie zamawiasz.
Bycie konsultantką wiąże się tylko i wyłącznie z samymi plusami - opusty od zamówienia nawet do 40% wartości zamówienia, tańsze kosmetyki, prezenty, próbki, obcowanie z nowościami oraz wiele wiele innych. A przede wszystkim możliwość rozwoju. Z dodatkowego zajęcia, Avon może stać się źródłem twojego utrzymania(swoją drogą na bardzo dobrej stopie;)) Potrzeba tylko chęci!:) No! Kilka minut wolnego czasu również;)

Nikt mi nie zapłacił, abym o tym napisała - po prostu wyrażam swoje zdanie, z którym oczywiście nie każdy musi się zgadzać;)

W planach mam również recenzje kosmetyków z Avon, których używam, bądź używałam(tych lepszych i gorszych;))

Na razie to tyle:)



1 komentarz: