środa, 4 maja 2011

AVON - TANIEJ NIŻ W KATALOGU!

Dzisiaj wrzucam kilka tańszych propozycji z katalogu 7/2011 ;-)


1.
NOWOŚĆ W AVON! SASSY SWIRLS
3 PRZEPYSZNE WERSJE - WSZYSTKIE NA BAZIE WANILII

NUTY ZAPACHOWE:

VANILLA BLOSSOM-FIOŁEK,WANILIA I PIŻMO

VANILLA WOODS-DRZEWO SANDAŁOWE,WANILIA, BURSZTYN

VANILLA BERRY-MALINA,JEŻYNA,CZARNA
POŻECZKA,WANILIA, TONKOWIEC
CENA W KATALOGU 7/2011 - 12,90/SZT

!! U MNIE - 8,90/SZT !!


2.
LAWENDOWY OLEJEK DO SKÓREK I PAZNOKCI
- dzięki dobroczynnym ekstraktom lawendy i eukaliptusa olejek nawilża skórki i wygładza paznokcie.

CENA W KATALOGU 7/2011 - 12,90 zł
!! U MNIE - 9,00 zł !!

3.
ODŻYWKA WZMACNIAJĄCA Z PYŁEM DIAMENTOWYM
-zawarty w nim diamentowy pył wzmacnia paznokcie, a białko sojowe i witaminy odżywiają je i chronią.

CENA W KATALOGU 7/2011 - 12,90 zł
!! U MNIE - 9,00 zł !!


4.
BEZBARWNY LAKIER DO PAZNOKCI ŁAMLIWYCH I ROZDWAJAJĄCYCH SIĘ
-zapewnia prawdziwie silne paznokcie, nawilża je, zapobiega łamaniu i rozdwajaniu.

CENA W KATALOGU 7/2011 - 12,90 zł
!! U MNIE - 9,00 zł !!


Koszt przesyłki niezależnie od ilości sztuk 5,00 zł Listem Poleconym ;-) 
Jestem wiarygodnym sprzedawcą -  moje konto na allegro to - kaiia2 - ZAPRASZAM!;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz